Firma se potýká s pokračující krizí na východních trzích, přesto tržby udržela na srovnatelné úrovni s rokem 2014. Zhruba devadesát procent svého zboží vyváží. To se však neprodává jen pod značkou Tonak, ale i v subdodávkách například pro světovou značku Borsalino.

Tonak loni otevřel vlastní značkovou prodejnu v Praze. Na český trh se chce více zaměřovat. „Klobouky prožívají velký comeback v módě. V Česku chceme začít budovat maloobchodní síť," uvedla Kadrnková.

Na veletrzích módy v Brně Tonak představuje kolekci na zimní období 2016-2017. „Byla inspirována poznáváním a cestou kolem světa. Jsou tam vlivy z Asie, například Tokia, ze světového centra módy, kterým je New York. Svoje si najdou příznivci elegance i sportovního stylu," uvedla Kadrnková.

Tonak patří mezi největší výrobce klobouků v Evropě. Má dva závody: v Novém Jičíně se vyrábějí plstěné pokrývky, tedy klobouky nebo polotovary na jejich výrobu, a v jihočeských Strakonicích pletené pokrývky, hlavně barety a čepice. Společnost má zhruba 650 zaměstnanců. Majoritním vlastníkem je firma PCTC Invest se sídlem ve Švédsku, které patří 91,74 procenta akcií.