VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Třetí nejlepší regulovčík je z Nového Jičína

Ostrava, Nový Jičín /VIDEO, FOTOGALERIE/ – Déšť, hustý provoz a poněkud zmatení řidiči a chodci. Takové podmínky ve čtvrtek čekaly na osmnáct dopravních policistů z celého Moravskoslezského kraje, kteří se v Ostravě zúčastnili soutěže Regulovčík roku 2013. 

30.5.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/Miroslav Kucej

Jednou z disciplín bylo řízení frekventované křižovatky ulic 28. října a Novinářské.

„Sem tam, někdo zazmatkoval, ale jinak se mi zdá, že se řidiči oproti minulým letům zlepšili. S chodci je to ale horší," uvedl jeden ze soutěžících – Jaroslav Šergovič z třineckého dopravního inspektorátu.

Nejlepším regulovčíkem se stal Martin Neděla z opavského dopravního inspektorátu, druhý skončil Tomáš Hajtmaník z Ostravy a na třetím místě se umístil Vladimír Hývnar z Nového Jičína.

Soutěž Regulovčík roku 2013 v Ostravě.

Soutěž Regulovčík roku 2013 v Ostravě.

Soutěž Regulovčík roku 2013 v Ostravě.

VÍCE SNÍMKŮ FOTOGRAFA DENÍKU MIROSLAVA KUCEJE NALEZNETE V PŘILOŽENÉ FOTOGALERII.

Autor: Jaroslav Perdoch

30.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Divoké prase, ilustrační foto.

Proti africkému moru bojují i vojenští veterináři z Hlučína

Ilustrační foto

Supervýhodná nabídka? Pět tipů, jak nenaletět při zhodnocování peněz

Ondrášek jako první v republice bude lékaře učit, jak pomáhat při umírání

Ostravský mobilní hospic Ondrášek získal akreditaci k výuce paliativní medicíny. Je prvním českým zařízením svého druhu, jež začne vzdělávat lékaře toužící pomáhat pacientům nejen při uzdravování, ale i při umírání.  

Den D se přiblížil. Ve čtvrtek se rozhodne o osudu OKD

Karvinsko – Už ve čtvrtek se sejdou věřitelé společnosti OKD, která je od loňského května v insolvenci, aby rozhodli o osudu největší těžební firmy v zemi a tím i budoucnosti jejích zaměstnanců.

Zraky lidí poutal k obloze obrovitý nákladní letoun Ruslan

FOTO+VIDEO/ Hluk čtyř motorů letounu blížícího se k přistání na ostravském letišti poutal k obloze zraky lidí na trase od Opavy přes Bílovec, Frýdek-Místek, Havířov, Šenov či Ostravu.

Proč nejezdí vlaky rychleji

Například na frekventované trase Praha - Ostrava trvala téměř celou druhou polovinu 20. století cesta až šest hodin. Dnes jsou to pouhé tři hodiny a cesta je mnohdy díky servisu jednotlivých dopravců a moderním vozům spíše relaxem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení