VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Lukša diskutoval se Slováky i lidovci

KOPŘIVNICE - Mezi „svými“ se v pátek v podvečer ukázal náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje a šéf lidovců v kraji Pavol Lukša.

15.10.2007
SDÍLEJ:

Pavol LukšaFoto: DENÍK/Pavek Karban

Ten přijel do Kopřivnice na pozvání místní Regionální obce Slovákov a místních lidovců. Necelé dvě hodiny „létaly“ na jeho hlavu dotazy z mnoha oborů, od stavu silnic v okrese až po politickou odpovědnost KDU-ČSL v zemi. „Já se vždycky cítím na takové debatě dobře, protože padají upřímné dotazy. Naněkteré nemohu bohužel odpovědět, protože tu vrcholovou politiku nedělám. Ale tady jsem slyšel mnoho lidí s tím, co je tíží. A mají pravdu,“ naznačil Lukša, jenž je původem také Slovák. V průběhu diskuze vzpomenul hejtmanův náměstek volby do krajského zastupitelstva, které se uskuteční za rok. Odmítl ale, že by páteční akcí vypukl volební boj. „Určitě ne. Přijel jsem sem, protože jsem to dlouho sliboval. Volební boj začne po prvním lednu 2008,“ upřesnil Lukša.

15.10.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Divoké prase, ilustrační foto.

Proti africkému moru bojují i vojenští veterináři z Hlučína

Ilustrační foto

Supervýhodná nabídka? Pět tipů, jak nenaletět při zhodnocování peněz

Ondrášek jako první v republice bude lékaře učit, jak pomáhat při umírání

Ostravský mobilní hospic Ondrášek získal akreditaci k výuce paliativní medicíny. Je prvním českým zařízením svého druhu, jež začne vzdělávat lékaře toužící pomáhat pacientům nejen při uzdravování, ale i při umírání.  

Den D se přiblížil. Ve čtvrtek se rozhodne o osudu OKD

Karvinsko – Už ve čtvrtek se sejdou věřitelé společnosti OKD, která je od loňského května v insolvenci, aby rozhodli o osudu největší těžební firmy v zemi a tím i budoucnosti jejích zaměstnanců.

Zraky lidí poutal k obloze obrovitý nákladní letoun Ruslan

FOTO+VIDEO/ Hluk čtyř motorů letounu blížícího se k přistání na ostravském letišti poutal k obloze zraky lidí na trase od Opavy přes Bílovec, Frýdek-Místek, Havířov, Šenov či Ostravu.

Proč nejezdí vlaky rychleji

Například na frekventované trase Praha - Ostrava trvala téměř celou druhou polovinu 20. století cesta až šest hodin. Dnes jsou to pouhé tři hodiny a cesta je mnohdy díky servisu jednotlivých dopravců a moderním vozům spíše relaxem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení