VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Novojičínsko: Opravené mosty už fungují

Letošní rok zasvětili silničáři opravám několika mostů na Novojičínsku. Od dubna do září opravovali most přes potok Lubina v Mošnově. Stavební práce probíhaly za úplné uzávěry silničního provozu a pro pěší byla vedle vybudovaná provizorní lávka.

21.10.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/Archiv

„Jednalo se o rozsáhlou rekonstrukci, která spočívala v rekonstrukci mostního svršku, sanace spodní stavby a izolace. Součástí prací byla výměna zábradlí, položení nových živičných vrstev na vozovku a také terénní úpravy," vysvětlila mluvčí krajských silničářů Šárka Vlčková s tím, že náklady ve výši 15,6 milionu korun hradila Správa silnic Moravskoslezského kraje.

Opravy za pět milionů korun se letos dočkal také most přes Sedlnici v Ženklavě, jehož oprava probíhala od května do září, nebo most přes Jičínku v Žilině u Nového Jičína, který stál 7,3 milionu korun. V dubnu probíhala oprava mostu přes Sezinu ve Lhotce na Bílovecku a opraven byl i propustek mezi Emauzy a Hynčicemi za 1,8 milionu korun. Nyní finišují práce na stavbě mostu přes Zadní potok ve Straníku. 

Autor: Simona Mikšová

21.10.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Divoké prase, ilustrační foto.

Proti africkému moru bojují i vojenští veterináři z Hlučína

Ilustrační foto

Supervýhodná nabídka? Pět tipů, jak nenaletět při zhodnocování peněz

Ondrášek jako první v republice bude lékaře učit, jak pomáhat při umírání

Ostravský mobilní hospic Ondrášek získal akreditaci k výuce paliativní medicíny. Je prvním českým zařízením svého druhu, jež začne vzdělávat lékaře toužící pomáhat pacientům nejen při uzdravování, ale i při umírání.  

Den D se přiblížil. Ve čtvrtek se rozhodne o osudu OKD

Karvinsko – Už ve čtvrtek se sejdou věřitelé společnosti OKD, která je od loňského května v insolvenci, aby rozhodli o osudu největší těžební firmy v zemi a tím i budoucnosti jejích zaměstnanců.

Zraky lidí poutal k obloze obrovitý nákladní letoun Ruslan

FOTO+VIDEO/ Hluk čtyř motorů letounu blížícího se k přistání na ostravském letišti poutal k obloze zraky lidí na trase od Opavy přes Bílovec, Frýdek-Místek, Havířov, Šenov či Ostravu.

Proč nejezdí vlaky rychleji

Například na frekventované trase Praha - Ostrava trvala téměř celou druhou polovinu 20. století cesta až šest hodin. Dnes jsou to pouhé tři hodiny a cesta je mnohdy díky servisu jednotlivých dopravců a moderním vozům spíše relaxem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení