Ilustrační snímek. Pustevny, 20. února 2021.
Zdroj: Deník / Jakub Omelka
Výstavba horní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1986.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Zdroj: Deník / Eva Lukášová
Horní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Lanovka na Pustevnách, 18. února 2020.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Lanovka na Trojanovic na Pustevny v roce 1957.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy.
Zdroj: Deník / Eva Lukášová
Dolní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1957.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Horní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1943.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Lanovka na Pustevnách, 18. února 2020.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Horní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1957.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Dolní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Sedačková lanovka z Trojanovic na Pustevny v provozu - rok 1940.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy. Foto: archiv společnosti Pustevny s.r.o.
Zdroj: Deník / Ivan Pavelek
Jednomístná sedačka lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1940.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Dolní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Rekonstrukce podpěr lanovky na Pustevny v roce 1940.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy.
Zdroj: Deník / Eva Lukášová
Lanovka na Trojanovic na Pustevny v roce 1957.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Cestující na lanovce z Trojanovic na Pustevny.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Kolaudační komise stavby lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1943.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Horní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Od 1. srpna 2017 je v provozu nová stanice lanovky na Pustevnách. Byla postavená podle návrhu kopřivnického architekta Kamila Mrvy.
Zdroj: Deník / Eva Lukášová
Lanovka z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Lanovka z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Rekonstrukce lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1957.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Lanovka z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Horní stanice lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1980.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Rekonstrukce lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1957.
Zdroj: Deník / VLP Externista
Výstavba lanovky z Trojanovic na Pustevny v roce 1986.
Zdroj: Deník / VLP Externista