Expediční Tatra 805 v kopřivnickém muzeu
Zdroj: Radek Pecák
Existovaly třeba hasičské verze
Zdroj: Radek Pecák
Nejvíce jich ale vzniklo pro potřeby armády
Zdroj: archiv redakce
Zdroj: archiv redakce
Pracoviště řidiče neobsahovalo nic zbytečného
Zdroj: archiv redakce
Pro cestovatele Zikmunda a Hanzelku se vyrobily expediční speciály
Zdroj: archiv redakce
Po dlouhé době byly opět k vidění oba pohromadě letos na brněnském výstavišti
Zdroj: archiv redakce
Takto vypadala obytná část
Zdroj: archiv redakce
A toto je pracoviště řidiče
Zdroj: archiv redakce
Miroslav Zikmund v kabině
Zdroj: archiv redakce
Takto vypadalo loučení před expedicí v roce 1959
Zdroj: archiv redakce
Dobový snímek z cest
Zdroj: archiv redakce
Vůz poháněl osmiválcový motor
Zdroj: archiv redakce
Podvozek i agregát se použil i pro tento velitelský speciál
Zdroj: archiv redakce
Tatra 805 vznikla i jako hračka
Zdroj: Radek Pecák
a sběratelský exponát
Zdroj: archiv redakce