Galerie: Test Škoda Scala

Škoda Scala. Auto jsme zkoušeli na hladkém asfaltu Takovýchto pěkných silniček je nyní už na Českolipsku docela hodně První zastávku jsme udělali u zámku v Liběchově Polí s řepkou je nyní na severu Čech rozhodně více než tradičních chmelnic Při zastávce u labe nám dělaly společnost labutě I remorkéry Nakonec jsme podvozek testovali na klasické české okresce Boční profil vozu je v pořádku Zadní sklo s nápisem Škoda také vypadá pohledně Scala dostala speciální design kol Zadní svítilny rozhodně nejsou kusem plochého plastu Lemování masky chladiče je možná až moc masivní Koncept interiéru je zcela nový Sedačky můžete mít buď s klasickými opěrkami hlavy nebo takováto sportovní Připomínají ty ze závodních vozů Místa vzadu je opravdu hodně Otvor na prostrčení dlouhých předmětů v opěradle zadních sedadel chybí Klička dveří je rafinovaná Displej multimediálního systému z palubní desky netrčí tolik, jako u konkurentů Další pěkný detail... Ovládacích prvků zůstalo na palubní desce málo Scala si ponechala klasickou pákovou ruční brzdu Škoda použila konektory USB C, tedy ty malé... Digitální přístrojový štít může zobrazovat v pěti různých stylech I takto nebo tak případně takhle a tímto způsobem Vnější zpětná zrcátka jsou docela malá Kufr však je v pořádku. V rámci této třídy je hodně velký Pod podlahu se vejde dojezdové kolo Nechybí háčky, prostor na lékárničku.. Po sklopení zadních opěradel vznikne bez mezipodlahy schod Škoda opět vymyslela nový způsob uchycení zadního plata A přidala kryt-nálevku k nádržce ostřikovačů Zážehový motor 1,5 TFSI je vydařeným dílem Výfuk se ukrývá pod nárazníkem