Kdo přišel v pátek 10. prosince na vernisáž, nebo o den později na pokračující výstavu Benozza na okrají průmyslového areálu bývalé Vagonky na ulici Tovární ve Studénce, nemohl litovat. V temných prostorách nevyužívaného bunkru představil svou tvorbu místní umělec David Hanzelka. Proč si sdružení vybralo zrovna tuto lokalitu, vysvětlil jeho místopředseda Lukáš Zavadil: „Tohle místo nás přitahovalo, také nás zajímalo, co tady je. Je to ojedinělá akce, nikdy nic takového tady nebylo,“ řekl. Bunkr, dříve sloužící mimo jiné i jako sklad barev, nepřitahoval pouze organizátory a samotného autora, ale podle návštěvnosti také místní. Neútulné prostory se proměnily v unikátní galerii. Atmosféru umocňovaly nasvícené obrazy, projekce i svíčky ozařující různá zákoutí bunkru postaveného v roce 1944.

Co se týče názvu výstavy Benozza, tak jde o virtuální město, které se zrodilo v hlavě autora a každý obraz představuje nějakou část či zákoutí Benozzy. Expozice byla náročná také na přípravu, neboť nikdo přesně nevěděl, co s malbami udělá vlhké a chladné počasí. „Po vernisáži jsme museli všechno sbalit a dneska jsme to opět přivezli zpět,“ řekl Zavadil v sobotu, kdy výstava trvala pouhé tři hodiny. „Je to daň za exkluzivitu tohoto místa,“ dodal.

Zda se stane bunkr na ulici Tovární i v budoucnu alespoň na chvíli kulturním centrem zůstává nezodpovězenou otázkou. Výstava Benozza byla součástí projektu Studénka Art v režii občanského sdružení Morfé.