Potřeboval jsem jen koupit granule pro psa, tudíž jsem počítal s několikaminutovou záležitostí. Chyba lávky!

Do vozíku jsem naložil granule v akci, zlevněné téměř o polovinu, a vydal se k pokladně. Tam mi ale slečna naúčtovala původní cenu. Na můj protest, že jsem to bral pod cedulí s výrazným nápisem Akce jen odvětila, že to je systémová chyba a ať si to vyreklamuji u „Informací".

Blesklo mi hlavou, že přesně tu samou situaci jsem ve stejném marketu zažil, když jsem tam nakupoval naposledy jen zboží bylo jiné.

Pracovnice na „Informacích" se vesele bavila s nějakou prodavačkou a tvářila se, že mě nevidí. Reagovala, až když jsem asi po třech minutách důrazně řekl, že mám reklamaci. Netvářila se přátelsky, ale vzala krmení, odešla s ním mezi regály a po pár minutách se vrátila s tím, že to zboží bylo skutečně v akci, ale mají ho také v regálu, kde je původní cena.

Na můj dotaz, zda zboží prodávají za dvojí ceny a jak určují, komu ho prodají za kolik, neodpověděla.

Při čekání na vedoucí, která měla schválit, aby mi vrátili část peněz, jsem pořád slyšel ta slova pokladní systémová chyba. Možná to je nové heslo pro okrádání zákazníka.