Vše zaštiťuje zpravidla tučně vytištěné slovo AKCE! A přestože Novojičínsko zrovna není okresem, který by oplýval pestrostí nabídky, ať už v potravinovém či spotřebním zboží, i tady se letáky ve schránkách objevují minimálně jedenkrát týdně.

Někdo tyto barvami hýřící papíry obratem vyhodí, jiný je použije třeba k zapálení v akci nakoupeného dříví v kamnech a je řada těch, kteří si sednou, a tak jak někdo čte romány či odbornou literaturu, studuje nabídku.

Banky se stále více snaží pomocí techniky svým klientům zjednodušit přístup k ovládání jejich účtů.
Radíme čtenářům: Proč nechtít slevu zadarmo

Je asi málokdo, kdo nepodlehl alespoň jedenkrát onomu kouzelnému slůvku AKCE! Televizor za 12 990 korun, který dříve stál podle údajů v letáku 27 990 korun. No nekupte to, v době, kdy se na veřejnost valí stále intenzivněji informace, že pokud domácnost nebude mít nový televizní přístroj nebo alespoň set top box, tak vysílání neuvidí!

To, že se onen televizor za „přeškrtnutou“ cenu nikdy neprodával, dotyčného nezajímá, stejně tak jako skutečnost, jakou asi má prodejce původní marži když si může dovolit zlevnit například mléko ze 17,90 korun na 9,90 korun. Inu, jak to kdysi v jedné scénce řekl Miloslav Šimek: Nechci slevu zadarmo!!!

Ilustrační foto.
V nové tříde se má vyučovat o hodinu déle