„Jsem přesvědčen, že pro repliky starých modelů osobních vozů značky Tatra existuje velmi dobrý trh. Zahájil jsem již průzkum a studii nezbytné k tomu, abychom následně mohli rozhodnout, zda je tento cíl reálný,“ potvrdil s tím, že by se jednalo o limitovanou edici sbírkové série. „Vyráběli bychom možná pouze 200 až 400 vozů ročně.“

Podle jednoho ze spolumajitelů majoritního balíku akcií bude firma vyrábět pouze slavné tatrovácké karoserie. „Ty budou montovány na podvozky s typem zavěšení náprav a součástmi hnacího mechanismu stávajících špičkových výrobců automobilů,“ prozradil Adams a dodal, že se jedná o podvozky podobné typům Ford, Škoda nebo Subaru. „Cílem není vrátit se k sériové výrobě osobních vozů, ale spíše přijít s několika starými slavnými modely značky Tatra.“

Záměrem automobilky není zřízení nové divize či nějak významně zvýšit díky replikám tržby a zisky. „Ve skutečnosti chceme, aby se jméno Tatra objevilo na trzích po celém světě. Domnívám se, že zájem je velmi intenzivní, což již potvrdila všechna včerejší i dnešní česká média.“ Podle Adamse by se zmíněné karoserie mohly vyrábět přímo v Tatře nebo její dceřinné společnosti Tawescu. „Montáž by mohla být prováděna v Tatře nebo v jiné lokalitě, možná v místě nacházejícím se blíže výrobci podvozků či součástí hnacího mechanismu. Žádné rozhodnutí zatím nebylo učiněno,“ ujistil předseda představenstva s tím, že výroba osobních automobilů nebude zabírat výrobní kapacitu určenou pro prioritu společnosti, nákladní vozy. „Zlepšujeme technologie a zvyšujeme kapacity v Kopřivnici. Domnívám se tedy, že komponenty pro tyto osobní automobily bychom mohli vyrábět až v roce 2010. Podaří-li se to, tato výroba 200 až 400 vozů ročně by nevyžadovala velký nárůst zaměstnanců. Odhaduji, že by to mohlo být 30 až 50 pracovníků,“ uzavřel Adams.