Jak už Deník informoval dříve, dopravce koupil u rakouských státních drah dva salonní vozy, které rekonstruoval pro své potřeby. Cestující v nich mohou i v průběhu cesty studovat nebo vést pracovní jednání. Dá se předpokládat, že cestu v těchto vozech upřednostní především cestující s přenosnými počítači, aby na nich mohli pohodlně pracovat. Nevýhodou při delší cestě může být chybějící opěrka hlavy.

První z vagonů bude řazen do ranního spoje z Havířova do Prahy a posledního večerního spoje v opačném směru. Druhý vůz dopravce zanedlouho zařadí do spoje, který vyjíždí a končí v Žilině.

Ve voze jsou čtyři kupé v nejluxusnějším provedení po čtyřech místech a dále v otevřeném prostoru dalších 22 míst k sezení u pracovních stolů. Na tato místa si cestující kupují běžné jízdenky. Výjimkou je jedno místo u samostatného stolu, kde je instalován počítač s napojením na tiskárnu a internet. Ten mohou využít i ostatní cestující vlaku.

Kvůli předpokládanému zvýšenému pracovnímu využití bylo v pojízdné internetové kavárně posíleno bezdrátové připojení k internetu.
K pracovnímu jednání nebo zábavě je připravena TV obrazovka. Na rozdíl od běžných vagonů RegioJetu, kde občerstvení roznášejí stevardky, je v salonním voze malý bar přímo jeho součástí.

„Jde o samostatnou barovou kuchyňku s nepřetržitou přítomností obsluhy během cesty. Cestující mohou počítat s plným rozsahem služeb, které standardně poskytujeme. Cestování v našich vozech Internet Café není nijak zvlášť zpoplatněno. Rezervace probíhá standardně v rezervačním systému pro konkrétní spoj," informoval mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.

Interiér vagonu je variabilní. V případě zájmu je možné jej přestavět například na velkou jednací místnost s jedním konferenčním stolem uprostřed.

Čtěte také:
RegioJet má blíže k provozu vlaků do Hamburku 
Žluté vlaky přidaly vagony a cestující lákají na levnější jízdné
LE pojede do Bohumína, RJ připojí kavárnu