Podle původních plánů měl na mošnovském letišti stroj přistát v úterý kolem desáté hodiny dopolední. Nepříznivé počasí však přistávací manévr komplikovalo. Navigační systémy letadla totiž nejsou plně kompatibilní se zařízením letiště.

Bombardér udělal nad letištěm několik okruhů. Piloti čekali na zlepšení podmínek a vzkázali, že kolem 11. hodiny se budou pokoušet o přistání znovu. Pokud by se přistání nezdařilo, odletěl by letoun na vojenskou základnu ve Velké Británii. Nakonec se stroj dotkl země v 11.44 hodin a s pomocí brzdícího padáku úspěšně zastavil.

Problémem při přistávání přitom nebyl déšť nebo mokrá přistávací dráha, ale nízká oblačnost. Kvůli ní nemohli piloti bezpečně klesat. Letadla s kompatibilním systémem navigace ILS přitom autopilot navede i v husté mlze přesně nad dráhu a pilot si řízení přebírá až ve výšce 30 metrů nad zemí.

O navigačním zařízení Deník informoval například v článku: Specialisté kalibrují navigační systém letiště, který obsahuje i video přistání v nízké oblačnosti.

„V bývalém východním bloku představuje účast B-52 stále velké lákadlo i výzvu pro organizátory. Zejména z důvodu striktních požadavků na délku vzletové a přistávací dráhy, její nosnost a také na rozměry pojížděcích drah je účast možná pouze na několika akcích,“ uvedl Jan Čadil, šéfredaktor časopisu Letectví a kosmonautika.