Hana Bajnárková říká, že v současné době je vše velmi komplikované. „Kdyby to mělo nějaký řád, tak by se na to dalo nějakým způsobem připravit. Možná. Ale nedá se připravit na to, když například co čtrnáct dnů zavíráte a otevíráte mateřskou školu,“ uvádí příklad Hana Bajnárková a dodává, že škola má naštěstí hodně asistentů pedagogů a díky tomu jsou schopni její chod nějak pokrýt.

Distanční výuka byla zpočátku složitá, protože nikdo pořádně nevěděl, jak má vypadat. „Jakž takž jsme se s tím poprali. Máme ve všech třídách interaktivní tabule, takže učitelé mohou učit z těch tříd. Máme dobrého IT zaměstnance, který se učitelům po této stránce věnuje,“ doplňuje Hana Bajnárková, podle níž hodnocení žáků není stoprocentně objektivní. „Nikdo neví, zda dítěti někdo napovídá či ne. Občas tam slyšíme šumy, někdy dítě odejde na záchod, pak se vrátí. Je to opravdu složité,“ uzavírá ředitelka.