Výroba má zpoždění, první vlak měl podle původních plánů vyjet už letos.

„Dokončení souprav zdržela situace v souvislosti s pandemií Covid-19 a požár v podniku, který dodává podlahy vozů,“ uvedl mluvčí drah Robert Pagan. Půjde o třívozové soupravy, které budou mimo jiné vybaveny klimatizací, Wi-Fi, zásuvkami, držáky na lyže a bezbariérovým vstupem. Všechny by měly být dodány příští rok a zahájit zkušební provoz.

AUTOBUS TYPU KAROSA v ostravských ulicích už lidé neuvidí. Z posledních osmi kusů jich dopravce sedm prodává, jeden – který se s lidmi rozloučil v poslední den jízdy informativním transparentem – uloží do depozitáře.
Legendární autobusy Karosa v Ostravě dojezdily. Příště už jen bez schodů

Sestavu tří vozů (včetně jednoho řídícího) v provozu doplní lokomotiva řady 750.7 (brejlovec). Úpravu lokomotiv pro provoz na push-pull soupravě aktuálně provádí společnost CZ LOKO. Úpravy se týkají protokolu WTB (Wire Train Bus) pro spojení lokomotivy s řídicím vozem. Již byla dokončena první dvě vozidla s touto modifikací, celkem jich budou mít České dráhy k dispozici šest.

Kapacita soupravy bude 356 míst k sezení. Do budoucna se počítá s elektrifikací tratě a využitím elektrických lokomotiv. Push-pully pro Moravskoslezský kraj vycházejí z koncepce vlaků, které Škoda vyrobila pro Deutsche Bahn.

Vloupání do auta.
Kladívkový zloděj řádil v Ostravě. Vykrádal auta, přitom věděl, že jde do vazby