Od roku 1897 měl automobil v Kopřivnici své první zástupce jak v nákladní, tak v osobní podobě. Úspěšnost obou automobilů naladila vedení továrny natolik, že se snažili vyrobit další. Bylo to v době, kdy už bylo jasné, že se jedná o nový fenomén. K výrobě využili zkušenosti z předchozího typu, a tak dosáhli toho, že byl každý další automobil dokonalejší.

Druhý vyrobený vůz již disponoval čtyřmi rychlostními stupni, u dalších se konstruktéři zaměřili na provozní pohodlí. Jelikož se jednalo o jednotlivé kusy, měl každý vyrobený vůz své jméno, jako třeba Meteor, Nesselsdorf, Wien, Bergsteiger, Versucher, Auhof či Spitzbub. S rozvíjejícím se zájmem o automobil bylo jasné, že takto ale pokračovat nelze a tak vznikla série A.

Nesselsdorf

V roce 1899 dosahovaly některé automobily rychlosti až 48 kilometrů za hodinu a k tomu bylo potřeba upravit a hlavně zjednodušit prvky určené k ovládání vozidel, které byly rozmístěny na několika místech a ovládány výhradně rukou. Ke zvyšování kvality a bezpečnosti automobilu přiměla konstruktéry i tragická nehoda z 1. 5. 1900 u Rychaltic, při které došlo k obětem na životech. V tomto roce už se konaly i tzv. jízdy spolehlivosti, které byly předchůdcem později zavedených automobilových závodů. U toho nechtěli Kopřivničtí chybět, a tak se pustili do stavby prvního ryze závodního automobilu.