Logo bude od nynějška sloužit k jednotné prezentaci všech turistických aktivit Kopřivnice, Příbora, Štramberka a Hukvald.

Do soutěže, kterou začátkem roku vyhlásily obce Lašské brány Beskyd, se přihlásilo šestačtyřicet profesionálních i amatérských výtvarníků a grafiků. Ti dohromady vytvořili téměř dvě sta návrhů. Vybrat to nejlepší logo, nebylo zdaleka jednoduché. I tak se ale všichni hodnotitelé shodli na vítězi. „S autorem vybraného logotypu, kterým je reklamní agentura z Ostravy, bude v nejbližší době uzavřena licenční smlouva a nové logo bude už brzy propagovat Lašskou bránu Beskyd na jejích webových stránkách a propagačních materiálech,“ informovala tisková mluvčí Kopřivnice Lucie Petříčková.

Přečtěte si také: Lašská brána vyhlásila soutěž o nejlepší fotgrafii