Šanci mají všechna města, ve kterých se nacházejí prodejny společnosti Lidl. Uspějí však jen ta, jejichž občané podpoří výstavbu hřiště největším počtem zaslaných hlasů.

Rozhodnou hlasy

Rákosníčkova hřiště jsou projektem, který je zaměřen na podporu volnočasových aktivit dětí.

V předchozích třech letech vyrostlo po celé republice padesát hřišť nesoucích jméno známé kreslené postavičky, přičemž letos má přibýt dalších deset.

Jedno hřiště vyjde zhruba na 1,5 milionu korun. Lidé budou moci výstavbu Rákosníčkova hřiště ve svém okolí podpořit hlasováním.

Kopřivnická hřiště

V Kopřivnici bylo za posledních sedm pár let vybudováno několik moderních hřišť. Zrekonstruována byla také většina zahrad tamních mateřských škol, které jsou ve vybraných časech zpřístupněny veřejnosti.

„Pokud bychom se letos v soutěži o Rákosníčkova hřiště umístili na vítězných pozicích, určitě bychom se snažili společnosti Lidl nabídnout vhodný pozemek a vznik dalšího pěkného hřiště pro kopřivnické děti umožnit," uvedla Lenka Šimečková z odboru rozvoje města.