„Vzhledem k tomu, že klienti přicházeli do budovy úřadu často ve vlnách, nebylo možné oslovit úplně všechny návštěvníky. Přibližně každý desátý oslovený návštěvník nebyl ochoten na otázky tazatelů odpovídat, což je relativně dobrý výsledek,“ poznamenal tajemník úřadu Jiří Moskala. Podle něj odpovídali občané všech věkových kategorií i obou pohlaví.
„Dvě třetiny respondentů uvedly, že daný odbor v předchozích dvanácti měsících alespoň jedenkrát navštívily. Více než polovina respondentů také před aktuální návštěvou kontaktovala úřad a to nejčastěji osobně, případně telefonicky, spíše výjimečně poštou či prostřednictvím webových stránek.“ Ze 180 respondentů, kteří práci navštíveného odboru oznámkovali s pomocí školní stupnice, uvedlo 60 procent jedna či jedna mínus, další čtvrtina lidí dala známku dvojku, zbývajících 15 procent dotázaných pak oznámkovaly odbory horším stupněm. „To lze považovat za velmi dobrý výsledek,“ zhodnotil Moskala.