Termín si lze zarezervovat pro vyřízení záležitostí týkajících se místních poplatků, například za svoz komunálního odpadu, za psy, dále evidence obyvatel, matriky, vystavování cestovních a osobních dokladů a agendy týkající se živností.

„Rezervace lze provést na čtvrtek a u vybraných odborů i na pátek, vždy od 8 do 11 hodin, a to minimálně dva dny předem,“ uvedl Rudolf Prašivka z odboru financí a rozpočtu MěÚ Frenštát pod Radhoštěm. Při rezervaci je nezbytné uvést jméno, telefonní a e-mailový kontakt. Potvrzení rezervace občan obdrží na uvedený e-mail.

„Rezervační systém jsme zavedli, abychom občanům zajistili rychlejší a plynulejší vyřízení jejich záležitostí, a to bez nutnosti čekání. Měsíční zkušební provoz ukázal, že je o tuto službu zájem a dnes je již běžně využívána,“ uzavřel Petr Kubenka, tajemník MěÚ Frenštát pod Radhoštěm.

Rezervační systém je k dispozici na webových stránkách města www.mufrenstat.cz.