Podle prodejce hračkářství Toys Šerý se tak, jako každý rok, prodávají standardní hračky, jako je lego nebo jiné stavebnice. Ale nedá se říci, co se prodává nejvíce. Je to každý rok individuální. Vždycky jsou nějaké hračky podpořené reklamou, takže ten tlak na prodej je větší,“ sdělil prodejce.

Soňa Kavanová, majitelka prodejny hraček a papírnického zboží v Příboře, hovořila obdobně. „Moc hraček se letos neprodává. Hlavně se prodávají hračky, které jsou v reklamách. Na to se lidi hodně ptají, ale některé hračky z reklam ani nejsou,“ řekla Soňa Kavanová a dodala, že jinak se nic příliš nevymyká.

O menším prodeji hraček ve srovnání s loňským rokem hovořila rovněž Jarmila Adamcová z prodejny Hračky Ada ve Frenštátě pod Radhoštěm. „Zatím je to vlažnější než loni v tuto dobu,“ poznamenala s tím, že si myslí, že lidi začnou teprve chodit. „Objeli supermarkety, zjistili, že není, co sháněli, a tak přijdou k nám,“ pokračovala Jarmila Adamcová. I ona vnímá velký vliv reklamy při prodejích. Hodně se stále prodávají známé figurky Littlest Pet Shop, v úvodu zmínění křečci a také hry. „Z her třeba Aktivity nebo Carcassonne,“ uzavřela Adamcová.