Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ostrava má nový klip. Bude sloužit k propagaci

Ostrava /VIDEA/ -Ostrava je na něm krásná a plná šťastných lidí. O problémech města se v něm nemluví.

24.3.2011 16
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Miroslav Kucej

Jak Deník informoval již ve čtvrtečním vydání, záběry se natáčely z horkovzdušného balonu či dvoumotorového vrtulníku. Nebo z televizního jeřábu.

Ukazuje nové stavby, které v Ostravě za poslední léta přibyly, i záběry z akcí, které se ve městě konají a na které se sjíždějí lidé ze široka z daleka. Jako například festival Colours of Ostrava nebo sportovní Zlatou tretru.

„Dodnes jsme používali klip z roku 2006, který už nereflektoval současný stav, jako například dálnici nebo nové průmyslové zóny. Proto byla nutná tato aktualizace,“ vysvětlil Václav Palička z úseku ekonomického rozvoje ostravského magistrátu. Zastaralý byl vedle obsahu filmu i jeho technický formát – nedostatečné HD rozlišení.

Zadat zakázku na výrobu nového propagačního filmu se rozhodlo město už loni. Nyní je hotový a dává ho k dispozici všem, kteří ho mohou využít. „Obracela se na nás například celá řada podnikatelů, kteří ho potřebovali pro propagaci při svých aktivitách v zahraničí,“ sdělil Palička s tím, že film je k dispozici například na webových stránkách města.

Město ho bude využívat na domácích a zahraničních veletrzích, festivalech a přehlídkách, webových stránkách města, na YouTube či jako propagační materiál při jednání zástupců města doma i v zahraničí.

Nový klip se skládá z několika částí. Základem je osmiminutový snímek v češtině i angličtině a tříminutový klip bez mluveného slova, jen podbarvený hudbou. A k tomu jsou ještě čtyři tematické spoty zaměřené na děti, mladé lidi, seniory a poslední, který představuje Ostravu v zimním období. Jeho výroby se po výběrovém řízení ujala televize Polar.

Vedení města nezastírá, že klip je plánovaně natočen tak, aby byl líbivý. Má totiž město ukázat v tom nejlepším světle. „Vypadáme tam hodně dobře, až to zaráží,“ komentoval klip primátor Ostravy Petr Kajnar s tím, že pro propagaci města je takový film potřebný. „Můžete být skvělí, ale když podceníte marketing, neprodáte to, co potřebujete, a naopak. Mezi výkonem a marketingem musí existovat rovnováha,“ konstatoval Kajnar.

Osmiminutovým filmem Nová Ostrava provázejí diváka tři hlasy – turisté, kteří se do Ostravy přijeli podívat a komentují, co právě kolem sebe vidí.

#flash||400|255|#
Originální propagační klip Ostravy. Zdroj: www.youtube.com

#flash||400|255|#

Předchozí propagační klip Ostravy. Zdroj: www.youtube.com

Postřeh redaktorky k tématu najdete zde: Mladí bohatí a happy

Autor: Iva Havlíčková

24.3.2011 VSTUP DO DISKUSE 16
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Tak vypadá vítězný model architektů Terezy Hozové a Davida Grabce z Bílovce. Jednotlivá zastavení křížové cesty budou vytvořena z kovu v kombinaci s betonem.

V Bílovci se bude stavět křížová cesta

Ilustrační foto.

Obec Mořkov chce zvelebit centrum

Hokejisté kopřivnické Tatry pomohli dobré věci

Druholigoví hokejisté Tatry Kopřivnice společně darovali krev v Krevním centru Fakultní nemocnice v Ostravě-Porubě.   

Evropské poháry? Postupně za tím půjdeme

Říká v rozhovoru pro Deník spojka extraligové Kopřivnice Patrik Fulnek, který by rád pomohl naplnit čtyřletou vizi klubu.  

Ve vlaku hořelo. Okolnosti vyšetřuje policie

Policisté vyšetřují okolnosti požáru, který vypukl na toaletě železničního vozu vlakového spoje R 820 směřujícího z Bohumína do Brna. Stálo se tak 1. října kolem jedenadvacáté hodiny.

Dvojitý úspěch novojičínských basketbalistů: výhra v soutěži a postup v poháru

Basketbalisté Nového Jičína se nejprve v neděli dočkali druhého vítězství v nové sezoně 1. ligy, sk. Východ, když v domácím prostředí zdolali rezervu Opavy 79:68 a ve středu pak uspěli i ve 3. kole českého poháru, když z palubovky druholigové Holice přivezli postup po vítězství 75:65.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení