Agresor se už obsluze nezdál od samého příchodu do provozovny a jejich pozornost muže, jehož věk policie neuvedla, nadmíru naštvala. „Když si všiml, že je pod kontrolou, začal být agresivní. Sprostými slovy je urážel a vyhrožoval jim,“ sdělil Petr Gřes, novojičínský policejní mluvčí. Tím to však neskončilo, útočník neváhal přitvrdit. Z prodejního regálu vzal kuchyňský nůž a prodavačce začal vyhrožoval, že jí ho vrazí do žeber. „Při odchodu z prodejny odhodil na pokladnu balení bonbonů a několikrát kopl do vstupních dveří. Škoda na majetku prodejně nevznikla,“ popsal konec řádění pachatele Petr Gřes s tím, že policisté toto jednání prověřují s podezřením ze spáchání trestného přečinu nebezpečného vyhrožování a přečinu výtržnictví.

Jak strážci zákona přiznávají, s agresivitou zákazníků se setkávají na Novojičínsku stále častěji.

Zloději jsou vynalézaví

„Prodavačky a ostrahy prodejen denně odhalí několik zlodějů, kteří si odnášejí různé zboží. Když je při krádeži přistihnou, sprostě jim nadávají, vyhrožují fyzickou likvidací, bývají agresivní,“ uvedl dále Gřes. Není žádnou novinkou, že pachatelé jsou při krádežích a obelstění personálu mimořádně vynalézaví. Nosí na sobě oblečení se speciálně ukrytými kapsami, výjimkou nejsou upravené tašky s dvojitými dny. Častou fintou je také odlákání pozornosti prodavače, čehož hbitě využijí ostatní kumpáni a vykradou pokladnu nebo zboží v prodejně.