Informace k reklamačnímu řízení, předváděcím akcím, délce záruční doby, podmínkám odstoupení od kupní smlouvy a další služby, včetně rady při řešení konkrétního spotřebitelského problému, poskytne právě od tohoto dne Sdružení obrany spotřebitelů ve spolupráci s živnostenským odborem městského úřadu.

„Každou druhou středu v měsíci, pravidelně od třinácti do šestnácti hodin mohou občané na pracovišti živnostenského odboru ve Frenštátě vznášet dotazy, na které jim bude odpovídat zástupce Sdružení obrany spotřebitelů,“ uvádí Frenštát pod Radhoštěm na svých webových stránkách.
Kromě této služby nabízí městský úřad, rovněž na stejném místě, také možnost obracet se se spotřebitelskými problémy a podněty na pracovníky České obchodní inspekce Ostrava. K dispozici jim jsou každé poslední pondělí v měsíci od 9 do 14.30 hodin.