Typem S se kopřivnická automobilka zařadila mezi výrobce produkující kvalitní automobily, a to i přes skutečnost, že počet prodaných kusů nebyl závratný. Ledwinka se svými spolupracovníky pokračovali typem T který na typ S přímo navazoval.

Typ T. Automobil byl dodáván s množstvím různých karoserií. objevily jako varianty sportovní, závodní či hasičské.

Jednalo se o automobil s čtyřválcem velmi pokrokové konstrukce, koncipovaný pro náročnou klientelu. Skříň převodovky je velmi podobná jako u typu S a využívá zvonového převodu.

Po zavedení do výroby odchází Ledwinka znechucen vedením nového ředitele závodu Erharda Kölbela znovu do Rakouska, tentokrát k firmě Steyr. V jeho zájmu bylo vyrábět automobily, nikoliv kolejová vozidla, která nový ředitel preferoval. Výroba typu T však pokračovala i bez něj. Automobil byl dodáván s množstvím různých karoserií s charakteristickým chladičem šípového tvaru. Verzí karoserií nebylo tolik jako u předchozích typů, ale objevily jako varianty sportovní, závodní či hasičské.

V roce 1917 byl jeden exemplář vyroben speciálně pro císaře Karla I. Se závodními vozy typu T se tovární jezdci účastnili mnoha sportovních klání a nejednou si domů dovezli cenné vavříny. V roce 1921 se umístili jako druzí na ECCE Homo ve Šternberku a o rok později úspěch zopakovali.

V roce 1922 se zúčastnili jízda Zbraslav Jíloviště, kde obsadili druhé místo ve své třídě a páté místo v celkové klasifikaci. V té době byl Ledwinka již zpět v podniku a pracoval na úplně novém, tentokrát lidovém automobilu.